– محصول یا خدمات خود را بهتر از هر شخص دیگری بشناسید و از تمام زوایا آن را بررسی کنید تا بتوانید هرگونه سوال و ابهامی را پاسخ دهید. عاشق محصولتان باشید.
– زمانی که در موردش صحبت می کنید سرشار از انرژی مثبت باشید. بگذارید دیگران عمق این احساس را بفهمند. یادتان باشد مشتریان حتما این موضوع را حس خواهند کرد.
– همیشه به روز باشید. ابزارهای تبلیغات و بازاریابی خود را بررسی کنید و برای هر کدام که از رده خارج شده اند، جایگزینی در نظر بگیرید.
– ارتباط خود را با مشتریان سابقتان حفظ کنید. هر از چندگاهی با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی از حال آنها با خبر شوید و در ایجاد صمیمیت بیشتر بکوشید.
– تنها بازارهای موجود را ملاک قرار ندهید. همیشه به دنبال ایجاد بازارهای جدید و ساخت الگوهای نوین باشید. به یاد داشته باشید خلاقیت می تواند در بازارسازی بسیار موثر باشد.
– همواره به دنبال روش های نوین و روان شناسی روز جامعه باشید و از همه ابزارهای به روز و بازاریابی استفاده کنید. سعی داشته باشید روش های سنتی را با روش های جدید تلفیق کنید.
– سعی کنید در دسترس مشتریانتان باشید. این کار حس امنیت و صمیمت را در دل آن ها تقویت می کند و باعث می شود تا با شما روابط بهتری داشته باشند.
– اطلاع از جنبه های فرعی محصول یا خدمات شما می تواند در زمینه جذب مخاطب و ایجاد حس اطمینان بسیار موثر باشد. برای مثال فرش ی را تصور کنید که مطلع از هنر دکوراسیون داخلی است و می تواند از این منظر به مشتری نزدیک شود. مطمئنا مشتری با چنین نده ای حس امنیت در ِ بیشتری خواهد داشت.
توپولونده تواند ,داشته ,ایجاد ,موثر باشد ,بسیار موثر ,داشته باشید ,نوین ,بررسی کنید منبع
درباره این سایت